ILMAISET KESTOVAIPAT 2KK AJAKSI? TESTAAJIA ETSITÄÄN!

ILMAISET KESTOVAIPAT 2KK AJAKSI?
ETSITÄÄN TESTAAJIA UUTEEN KESTOVAIPPALAINAAMO -KONSEPTIIN.
Ahdistaako vaippajäte?
Haluatko valita ekologisemmin, muttet tiedä kestovaippailusta mitään?
Oletko kyllästynyt ostamaan ja myymään kestovaippoja?
Jos vastasit edes yhteen kohtaan kyllä, voisit olla etsimämme henkilö.
KONSEPTI:
Kuukausimaksua vastaan saa paketin kestovaippoja ja tarvikkeita. Paketit kootaan niin, että ne riittävät täyskestoiluun tai osakestoiluun. Paketit määritellään vauvan iän, painon ja ruuminrakenteen perusteella. Jolloin saat juuri teidän vauvalle sopivat vaipat. Mikäli kuitenkin vaipat eivät sovi vauvallenne 2viikon aikana voit vaihtaa toiseen pakettiin ja saat rahasi takaisin 2viikon ajalta. Hintaan sisältyy myös lainaamon tuki ja apu, jos mitä tahansa kysyttävää tai ongelmia kestovaippailussa herää.
Entäs ne tahrat? Niistä ei kannata ottaa stressiä tai pelätä, että koko ajan saisi olla hinkkaamassa vaippoja.
TESTIHENKILÖT:
Haemme nyt ensimmäisiä testaajia. Testaajana saat 2kk ajan ilmaiset kestovaipat. Tämän jälkeen jatkoa katsotaan yhdessä eikä velvoita mihinkään. Vastineeksi vastaat muutamaan kyselyymme testijaksolta. Kestovaippailusta voi olla kokemusta tai sitten ei yhtään. Positiivinen asenne on tärkein! Opastamme vaippojen käytössä.
Haemme siis:
– Tammi-helmikuussa syntyviä vauvoja (Newborn-paketti)
– 2-6kk ikäisiä, 6-10kg vauvoja
HAE MUKAAN
Kerro lyhyesti miksi haluat mukaan, asuinpaikkakuntasi sekä vauvan ikä ja paino tai laskettuaika. Hakea voi sunnuntaihin 6.1. puoleen yöhön asti. Jonka jälkeen testaajat valitaan seuraavalla viikolla.
Jos haluat mukaan lähetä sähköpostia roosa.blom@outlook.com
KYSYMYKSIÄ?
Kysymyksiä voi esittää alas ja tietenkin kommentoida miltä koko idea kuulostaa. 🙂
Muutto uuteen kotiin

Moikka ja terveisiä täältä Vaikuttajamedialta!
Onpa jännittävää kirjoitella täällä uuden blogikodin katon alla. Virallinen muutto tapahtui tänään 2. tammikuuta, mutta olen jo marraskuun lopusta tehnyt siirtymistä. Vaikuttajamedian porukka vaikuttaa lyhyen tuntemisen jälkeen todella mukavilta ja olo on ollut alusta asti todella kotoisa.
Tämä blogimuutto ei teille lukijoille vaikuta pääsääntöisesti muuten kuin, että blogin osoite ja ulkoasu on muuttunut. Uusi osoite on www.roosablom.vaikuttajamedia.fi. Kaikki vanhat postaukset ovat siirtyneet mukanani. (Kiitos Vaikuttajamedian IT-tuelle!) Lisäksi postauksia alkaa tipahtelemaan useammin. Kaupallisia yhteistöitä varmasti tulette näkemään jatkossa, mutta tietenkin vain omien arvojeni mukaisten yritysten kanssa. Blogin sivupalkissa ja yläpuolella tulee myös jatkossa näkymään mainoksia. Tietenkin bloggaaminen pysyy läpinäkyvänä ja teille ei jää epäselväksi koska tuote on saatu ja koska ostettu omalla rahalla.
Onko teillä jotain toiveita tai ideoita mitä kaipaisitte blogiin?
Olen todella innoissani mitä nämä uudet tuulet tuovat tullessaan. Toivottavasti tekin!


2

